sempena tahun baru tuk belog aku..

assalamualaikum....


sempena tahun baru...erk..da nak abes bulan satu da..ah..lantak la..tahun baru ntuk blog aq blom lagi..hehe...tahun baru aq tengok semua blog tukar itu ini..aku pown nak tuka..so..ape yang aq tuka..hehe..sket je...




TEMPLATE BARU..hehe..perh tension cari template..susah giler..maklum lar..bukan kaki IT..sebelum ney ade lagi cantek dari ney..tapi nak edit html dye perh macam nak campak aje laptop ney...hampir 5 kali tukar template...letak buang letak buang...last-last..amek yang ney jew..but it simple..boley la nak ditatap less then 1 minute..lebih dari tuh nak muntah..hehe..first time kot tukar template..asal nyer dari akhir tahun lepas nak tukar..tapi MALAS pulak datang kunjung aku..last-last akhir bulan 1 dua ribu sebelas jugak lar tukar..



second ape yang aq tukar...jeng-jeng..my url..www.baca-site.blogspot.com-------> www.teddtodd.blogspot.com...perh jauh bukan kemain...kenapa and why??...jawapan dye aku pon tak tahu..hehe..first sekali aku tuka sebab baca-site tuh skema sangat..plus..susah nak ingat...hopefully url yang baru ney senang la para bloger skalian nak ingat termasuk yang baca ney..hehe..url ney pon sebenarnyer da lame aku nak tukar..tapi xde idea..yang aku nak ade perkataan tedd..sebab ape??..sebab aku suke lar...adoii..kalo tak suke buat ape aku nak letak..sebab lain aq nak tukar...sebab aku ade bace kat wootwoot page..tengok tips yang ke-8..dye tulis macam nak kutuk url aku pulak...(hehe..kalo wootwoot bace jangan marah ye..)..tapi aku memang suke cari gado ngan wootwoot ney..dye ney mmber aku..okei xpe lar..yang aku x puas hati blog dye lagi maju dari aku nyer blog..padahal aku buat dulu...ney kes jelous lar ney..hahha..gurau wootwoot..eh lalut lak..

sebab lain nak tukar url...menarik sket dari yang dulu...menarik ke??menarik lar..daripada dulu..sape cakap x menarik??nak cari gado ney..hehe...argh menarik x menarik janji aq sedap tngok..hehe..url dulu timbul sebab nak buat belog tapi xde idea untuk url..url ney dah kali ketiga aku tukar..url first aku x ingat..tapi yang second baca-site..and yang third teddtodd...baca-site tuh pon aku tiru gaya wootwoot..woot-site..haha...tapi sekarang x tiru sape sape da...hehe...hasil perah sendiri punyer otak okei..



third header...dah name tuka url kene la tukar header skali..betol x para beloger skalian..pe kejadah url plus template tukar header x tukar...hehe..header ney aku bikin pakai photoshop..semart x??..kalo semart..semart lah...kalo x semart alasan sebab xde idea..hohoho..boley x terima alasan tuh..terima jela...

dah-dah..xde idea da nak ngupas pasal belog sendiri..kalo korang x puas hati or nak komen pasal belog aku...komen kat bawah..kalo xde..kasi lar sket cadangan untuk belog aku ney..x kesian ke korang kat belog aku yang daif ney..daif pulak..hehe..wootwoot aku nak ko komen belog aku..kalo x siap ko..hehe...

wassalam...

2 kate kate semangat:

woot-woot berkata...

bhahahha kan best gaye penulisan gini..baru ringan nak bace,tapi just kurangkan short form ajer ^^


btw template dah semat..cun dah..hoho

teDD berkata...

tu dye komen dri wootwoot..haha..okei akan di pebetolkn..